کوچولوی مامان بابا

سلام عزیزکم

1392/6/31 16:47
نویسنده : BANO63
260 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

من هنوز موفق به بارداری نشدم چند وقت پیش فکر کردم که حامله هستم ولی بعد از آزمایش

دادن فهمیدم که نیستم خیلی ناراحت شدم.....

قبل از اینکه برم آزمایش خوشحال بودم فکرکردم دیگه تو ،تو دلم هستی احساس خوشبختی

داشتم

ولی وقتی که رفتم دیدم که حامله نیستم ناراحت شدم نا امید شدم تا چند روز افسرده بودم

همش میگفتم شاید آزماشگاه اشتباه کرده من حتما حامله هستم به اسرار مامانم رفتم سونو

تا قبل از گرفتن جواب خوشحال بودم ولی بعدش انگار که یکی زد با پوتک تو سرم وقتی فهمیدم

که هیچ نی نی تو دلم نیست

ولی بازم خدا رو شکر شاید هنوز لیاقت پیدا نکردم که تو رو داشته باشم

خیلی دوس دارم بچه دار بیشم وقتی یه زن حامله میبینم خیلی براش آروز میکنم که بچه اش

سالم و سلامت به دنیا بیاد واز خدا میخوام که خیلی زود یه نی نی خوشکل وسالم بهم بده قول

میدم قدر این هدیه اش رو بدونم واز جونم بیشتر مراقبش باشم

به امید روزی که بیام اینجا وبیگم که تو ،تو دلم هستی واز خوشحال بودنم برات بنویسم تا تو یه

روز که بزرگ یه عالمه خاطره از بچه گیات داشته باشی

هنوز نیومدی ولی خیلی دوستت دارم........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)